5. maj 2011

.....




Ne predstavljam si življenja brez tečke Belle, ki mi sledi na vsakem koraku, ne predstavljam si življenja brez Pupi, ki zaspi na meni kot dojenček, ne predstavljam si življenja brez Leota, ki mi vedno kravžlja živčke z odpiranjem vrat, ne predstavljam si življenja brez Ajke, ki je iz plašne postala zaupljiva ...
Ne, ni samo to.. imate še več posebnih lastnosti, zaradi katerih
vas imam najnajnajnajnajraje!

Ampak a veste kaj.. jaz bi imela še eno muco.. Pa še enega psa.. ali mogoče celo več.. Ampak finance tega ne dopuščajo.. Bi bila pa zelo zadovoljna, če bi lahko delala kot prostovoljka v kakšnem zavetišču.. Živali - moje sanje, moje veselje! Brez vseh vas bi bilo življenje pusto, pa ne mislim samo moje živali, tukaj spadajo vsi - vsi posebneži, ki še čakajo na kavč, vsi posebneži, ki so zunaj nemočni, vsi posebneži, ki so končno dobili nov kavč, nove sužnje!

Ah, čustva! :)






1 komentar: