8. jun. 2011

Razlika

Zadnje čase vedno bolj ugotavljam, kako je ljudem pomembna le zunanjost kot ljudi kot živali. Do sedaj sem naivno mislila, da ni barva kožuha pomembna, da ni pomembna barva oči, ampak karakter mačka. Pa sem se motila.
Sprašujem se, zakaj? Zakaj bi imeli radi belo muco z modrimi očmi, zakaj bi radi imeli britanko in zakaj črni, tigrasti niso zanimivi?
Res je, moje želje od otroštva so bile : bela muca z modrimi očmi in zlati prinašalec. Sedaj imam 2 tigra, 1 sivo/rjavo/belo in psičko pasme Maltežan.. Smešno, a ne? Nisem šla uresničevati svoje želje, da bi izbirala žival po lepoti, ampak sem izbirala prav nasprotno, izbirala sem po karakterju, značaju. In če bi imela možnost čas zavrteti nazaj, ne bi spremenila prav nič.

Tudi tigri, tudi črni, tudi tisti in takšni so lahko posebni. Skozi naše oči, skozi naše srce.

Tigri - najlepši! Po lepoti, po notranjosti, najlepši prav v vseh pogledih!

Mar res ne vidite popolne lepote v tigrastih mucah?









1 komentar:

  1. Kot volonterka v "mačjem zavetišču", ki to v bistvu niti ni, vidim kako ljudje izbirajo. Vidijo slikco na Internetu in rečejo "to bi". Nekateri pridejo osebno, gledajo in vprašajo: "saj jih boste še kaj dobili, ne?" Takemu bi seveda najraje rekla ne. Potem pride gospa, ki bi rada najbolj dolgodlako muco, kar jih je. Ja pa ta je tudi lepa, pa ta... pa potem tem ljudem povem, da pri nas nimamo grdih muc. Da i si vsako muco pogledali, se z njo poigrali, se usedli na tla in se malo pocrtali... takih je zelo malo. Sama imam belo-tigrasto muco staro 10 let in popolno tigrico, staro 1 leto. Nisem izbirala po izgledu, ta mala se mi je v zavetišču enostavno vsedla v srce in prinesla sem jo domov.

    OdgovoriIzbriši